Alla inlägg den 14 april 2015

Av Therese - 14 april 2015 23:37

Så underbar känslan är, när man helt slutkörd tar sig i mål! Jag har en lagom kuperad runda som jag gillar att springa i skogen på 5km. Sist orkade jag inte springa hela rundan, men idag sprang jag hela tiden utom i två riktigt jobbiga backar. Sååå stolt över mig själv, då jag för bara några veckor sedan inte sprungit en meter på flera år!

Var det en snabb och skön runda då? HELL nooooo! Jag höll på att börja grina flera gånger för att det var så jäkla jobbigt! Men jag intalade mig att det bara är mina egna tankar som sätter käppar för mig själv. Så jag sa till mig själv: är det så jobbigt att du måste tjuta, så tjut! Behöver du spy av utmattning, så gör det! Men fram tills dess så springer du!
Å vet ni? Jag varken tjöt eller spydde, så hjärnspökena fick krypa undan för min envishet! :)

Väl i mål kom nästan glädjetårar dock! Men dom är mer än välkomna!
Såhär trött och glad var jag när jag kom i mål! :)

Av Therese - 14 april 2015 13:36

Hallå!


Jag har suttit halva dagen och laddat för ett löppass, 5km. Är inte speciellt sugen på att ge mig ut, det regnar en del och det ser riktigt kallt ut. Men jag vet ju hur skönt det kommer att vara efteråt!

Vad brukar ni pepa er med när ni inte är sugna på att ge er ut? Själv försöker jag kolla på snygga bilder, som jag blir taggad av- att se att så vältränad vill jag med bli. Sen är bra musik som får igång mig också viktigt! Det alra bästa knepet är väl dock att bara göra det, inte tänka så jäkla mycket utan bara göra det!


Så nu åker kläderna på och så ger jag mig ut... Ska fundera ut en bra belöning som inte har med mat att göra under tiden jag är ute- så har jag något att se fram emot när jag kommer hem. Kanske ett bad med lite tända ljus nu när det är så ruggit ute...



Var mycket trevligare förra veckan när jag var ute och sprang...

 


Ha en fin eftermiddag!

Kram // Therése



Presentation


Här har ni mig på väg till träningen. Det är om träning, hälsa och mycket annat jag kommer att skriva om...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards