Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Söta lilla pippifågeln!

Av Therese - 17 april 2015 10:10

Jag älskar att vakna upp lite långsamt och känna hur dagen liksom tar tag i mig. Idag vaknade jag upp till fågelkvitter utan dess like. Men jag kände mig sååå trött, kollade på klockan och den var bara 04.47 lite tidigt att gå upp kände jag. Lyckades somna om, och jag som vanligtvis vaknar runt halv åtta sov till kl 9! Nu är jag bara jäkligt seg och inte alls så sugen på att ta tag i dagen. Men det är bara att ge sig ner till gymmet! Nu har jag liksom skjutit på det i en timma och istället läst fb, insta och massor av andra grejer. SÅ upp och hoppa nu bruden, burn some calories! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 21 april 2015 21:07


Idag kommer det smygandes över mig, godissugen som bara den. Efter 10 dagar utan problem så känns det lite överraskande att det kom idag... men jag tänker inte ge efter! Nää kämpa vidare är vad jag tänker göra! Mitt mål är att jag ska bli kvitt suget...

Av Therese - 18 april 2015 09:18


Igår rev jag av ett ordentligt pass på gymmet. Känns idag kan jag lova! Finns det någon bättre känsla än den man får av träningsvärk? :) Igår blandade jag både fria vikter och maskiner. Tycker om att blanda lite då jag känner att jag törs maxa lite...

Av Therese - 16 april 2015 22:54


Omg! Kom hem efter en lång kväll på jobbet och ska fixa mig en kopp te. Det var iaf tanken! Efter ett antal försök att få teet genom silen och ner i glaset så hade jag teblad över hela diskbänken och i glaset... Men skam den som ger sig! Tillslut fic...

Av Therese - 16 april 2015 11:17


Igår efter träningen gick jag och köpte lunch. Direkt när jag kom in såg jag att särskilt en person, en kille i ca 20års åldern tittade upp. När han såg på mig sa han något till sina kompisar och direkt tänkte jag; nu sa han något dumt om mig. Jag ku...

Av Therese - 15 april 2015 09:44


Jag ska iväg och träna och har typ inget hemma i kylen att äta! (Nackdelen med att flänga mellan två lägenheter) Något måste jag ju dock få i mig! Så jag gräver i frysen och hittar frusen spenat, mango och ingrfära. I kylen har jag lite innocent ma...

Presentation


Här har ni mig på väg till träningen. Det är om träning, hälsa och mycket annat jag kommer att skriva om...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards